Nutitelefon Samsung Galaxy J5 (2017) DS, SM-J530FZSDSEB, sinine 905000978

Nutitelefon Samsung Galaxy J5 (2017) DS, SM-J530FZSDSEB, sinine 905000978

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
249 €
279€
Säästad 30€
-11%
Jõulupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samsung Galaxy Care

Antud tootele kehtib Samsung Galaxy Cear nuitkindlustus. Ekraani, tagakülje ja vee põhjustatud kahjustuste kindlustamine laieneb ainult konkreetsetele SAMSUNGI mobiilseadmetele, millesse on tehases installitud Galaxy Care'i rakendus.

Vaata tingimusi Samsung kodulehelt



Stiil, mis täiustab funktsionaalsust. Detailidele keskendunud uue Samsung Galaxy J5 disain põimib suurepäraselt kokku ühtlaselt voogava metallkorpuse, mille tasapinnast ei eristu isegi kaamera ning vastupidavust lisava 2,5D klaasi, mis katab 5.2" HD-ekraani.

Jaga elu läbi oma silmade
Telefoni 13 MP/F1.7 tagakaamera püüab pildile ning rõhutab oskuslikult kõiki detaile ka hämarates oludes ning selle intuitiivne kasutajaliides võimaldab kaamera funktsionaalsust kasutada vaid ühte kätt appi võttes - tänu liikuvale päästiknupule saab pilti teha ka siis, kui oled alles poosi või taustanurka valimas.

Kaunis igas valguses
Samsung Galaxy J5 esikaamera LED-välgu ja selfie-välguga tulevad kõik selfie'd ka hämaras erksad ja värvikad ning pildilt ei puudu ükski detail. Päästikut saab juhtida pelgalt vaid käeviipega.

Täiskäigul edasi
Kasuta ressursse optimaalselt. Tänu 2 GB põhimälule, 16 GB sisemisele mälumahule ning micro SD-kaardiga kuni 256 GB laindatavale mälumahule tagab Samsung Galaxy J5 kiire reageerimise ning muljetavaldava kiiruse sinu töövoo hõlbustamiseks.

Sünkroniseeri oma maailm
Sinu poolt valitud sisu haldamine toimub märkamatult. Samsung Cloud võimaldab sul Galaxy nutitelefoniga luua varukoopiaid, sünkroniseerida, taastada ja uuendada andmeid, et omaksid ligipääsu kõigele, kõikjal ja alati.

Peidus, et sind kaitsta
Samsungi Secure Folder turvakaust on võimas turvalahendus, mis võimaldab lisanduva turvakihi alla luua vaid sulle ligipääsetava privaatse ning täielikult krüpteeritud salvestusala fotode, dokumentide ja häälsalvesiste tarvis.

Dual Messenger
Määra ise oma vestluste olemus. Samsung Galaxy J5 võimaldab sama Messenger'i alla seadistada kaks eraldi kontot. Teise Messenger'i konto seadistamine ja haldamine on ühtviisi lihtne nii avakuvalt kui menüüst seadistuste alt.

Spetsifikatsioonid

sinine

Octa-core 1.6 GHz Cortex-A53

Jah

Exynos 7870 Octa

4G

256

5.2 ”

16

mahutundlik

3000

320

17

720 x 1280

Jah

Jah

Jõulupakkumine

0.15 kg

14.63 cm

0.78 cm

7.13 cm

2048

microSD, MicroSDHC, MicroSDXC

Octa-Core

Jah

13

13

Jah

4G

Bluetooth 4.2

Beidou, GLONASS

akseleromeeter, lähedussensor, valgussensor, geomagneetiline sensor, NFC, sõrmejäljelugeja, güroskoop

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.