Nutitelefon Xiaomi Mi A2 Dual SIM (32 GB), 19243 890474294

Nutitelefon Xiaomi Mi A2 Dual SIM (32 GB), 19243 890474294

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
209 €
239 €
Säästad 30,00 €
-13%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Selgus nii päeval kui öösel
Tänu Sony sensorile ja 12 MP objektiivile saad nüüd päevavalguses teha oluliselt selgemaid pilte. 20 MP 4-in-1 Super Pixel objektiiv aitab aga fotod muuta heledamaks ka hämaras.

2.5D Corning® Gorilla® Glass 5 ekraan
Suurepärane kaitse ning kõrgresolutsiooniline pilt.

AI Beautify 4.0
Näita oma loomulikku ilu tervele maailmale tänu sellele nutikale pildistamistäiustusele.

Nutikam telefon sinu jaoks
Android One telefonidel on uusimas tehisintellekti poolt täiustatud funktsioonid. Muuda telefon enda jaoks mugavalt isikupärasemaks ning naudi meeldivat lihtsust.

Spetsifikatsioonid

0.168kg

15.77cm

0.73cm

7.541cm

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

GSM

WCDMA

LTE

Jah

Jah

5.0

Ei

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

USB tüüp-C

Ei ole toetatud

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

USB

USB Type-C - 3.5mm

Android 8.0

Ei

Ei

3010 mAh

Metall

Jah

Tulp

Kuld

Jah

Jah

1500:1

18:9

403 punkti tolli kohta

5.99

2160 x 1080

Adreno 512

Jah

4 GB

32 GB

Ei ole toetatud

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

AAC,AMR,FLAC,MP3,MP4,WAV

M4V,MKV,XVID

Mono

8

Qualcomm Snapdragon

660

Kahepoolne kaamera

12 MP

Üks kaamera

20 MP

20 MP

1,75

1,75

2,2

Jah

720p,1080p,2160p

120 fps

720x480@30fps,1280x720@120fps,1920x1080@30fps,3840x2160@30fps

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.