Nutitelefon Xiaomi Mi A2 Lite Dual SIM (64 GB), 19064 890462467

Nutitelefon Xiaomi Mi A2 Lite Dual SIM (64 GB), 19064 890462467

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
239 €
Kuupakkumised



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Xiaomi Mi A2 Lite. Ekraani diagonaal: 14,8 cm (5.84"), Ekraani resolutsioon: 1080 x 2220 pikslit. Protsessori sagedus: 2 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: 625. RAM-i maht: 4 GB, Sisemine mälumaht: 64 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 12 MP, Tagumise kaamera tüüp: Kahepoolne kaamera. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android. Aku mahutavus: 4000 mAh. Toote värv: Must. Kaal: 178 g

Spetsifikatsioonid

MKV,XVID

AAC,AMR,FLAC,MP3

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Google Maps,Google Play,YouTube

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

USB

Jah

Jah

Jah

2 GHz

Qualcomm Snapdragon

625

4000 mAh

Kahepoolne kaamera

12 MP

Jah

Üks kaamera

5 MP

5 MP

2,2

2

Jah

720p,1080p

30 fps

Jah

1280x720@30fps,1920x1080@30fps

Jah

LED

Jah

Jah

Lame

Mitmikpuude

432 punkti tolli kohta

1500:1

5.84

1080 x 2220

Mahtuvustajur

0.178kg

14.934cm

0.875cm

7.169cm

4 GB

64 GB

MicroSD (TransFlash)

256 GB

Jah

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

GSM

WCDMA

LTE

Jah

4.2

Jah

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Jah

Jah

Adreno 506

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Sündmuste meeldetuletus, Märkmed, Tööde nimekiri

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

Jah

Android

Jah

Tulp

Must

Kuupakkumised

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.