Nutitelefon Xiaomi Redmi 6A, 2/16GB Dual Sim, sinine 890459713

Nutitelefon Xiaomi Redmi 6A, 2/16GB Dual Sim, sinine 890459713

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
95,95 €
129 €
Säästad 33,05 €
-26%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

• Xiaomi Redmi 6A 16GB on 5,45" ekraaniga nutitelefon, mida on mõnus
kasutada nii sotsiaalmeedias ringi liikumiseks kui ka videote
vataamiseks
• Mobiiltelefon on puhta ja minimalistliku stiiliga, omamata üleliigseid nuppe nii esiküljel kui ka äärtel
• Lisaks on telefonil 13 MP tagakaamera, mis tagab piltide kindla ja korraliku kvaliteedi
• Telefoni kiidetaks etema hea aku poolest, mis peab vastu kauem kui tavalised 3000 mAh akud.

Spetsifikatsioonid

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

GSM

WCDMA

LTE

Jah

4.2

Jah

Jah

Jah

Jah

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Liitumislepinguta

Jah

Mikro-USB

2.0

3,5 mm

Jah

Jah

Jah

Jah

IMG PowerVR

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

AAC,AAC+,AMR,AMR-NB,AMR-WB,FLAC,MP3,PCM,WAVE

AVC,FLV,H.263,H.264,MP4,MPEG4-ASP,XVID

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0.145kg

14.75cm

0.831cm

7.15cm

2 GHz

ARM Cortex-A53

4

Jah

MediaTek

Helio A22

Kuupakkumine

Jah

Jah

Lame

16 miljonit värvi

1000:1

18:9

Mitmikpuude

295 punkti tolli kohta

5.45

1440 x 720

Mahtuvustajur

2 GB

16 GB

MicroSD (TransFlash)

256 GB

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Mikro-USB

Jah

Jah

Google Chrome,Google Play,YouTube

Ei

Ei

3000 mAh

Tulp

Sinine

Üks kaamera

13 MP

Üks kaamera

5 MP

2,2

Jah

480p,720p,1080p

30 fps

640x480@30fps,1280x720@30fps,1920x1080@30fps

Jah

Jah

LED

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.