OnePlus 6 15,9 cm (6.28") 6 GB 64 GB Kaksik-SIM 4G Must 3400 mAh 890506894

OnePlus 6 15,9 cm (6.28") 6 GB 64 GB Kaksik-SIM 4G Must 3400 mAh 890506894

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
459 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

OnePlus 6. Ekraani diagonaal: 15,9 cm (6.28"), Ekraani resolutsioon: 1080 x 2220 pikslit, Kuvamise tüüp: AMOLED. Protsessori sagedus: 2,8 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: 845. RAM-i maht: 6 GB, Sisemine mälumaht: 64 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 16 MP, Tagumise kaamera tüüp: Kahepoolne kaamera. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 4G. Aku mahutavus: 3400 mAh. Toote värv: Must. Kaal: 177 g

Spetsifikatsioonid

USB tüüp-C

2.0

3,5 mm

Jah

6 GB

LPPDDR4X

Jah

64 GB

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0.177kg

15.57cm

0.775cm

7.541cm

Google Maps,Google Play,YouTube

Kahepoolne kaamera

Jah

16 MP

Üks kaamera

16 MP

20 MP

1,7

1,7

2

Jah

Jah

720p,1080p,2160p

480 fps

Jah

Jah

LED

Jah

Jah

Uus

Jah

Lame

19:9

Mitmikpuude

Ei

Jah

6.28

1080 x 2220

AMOLED

Mahtuvustajur

Jah

USB tüüp-C

Jah

Jah

Adreno 630

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Sündmuste meeldetuletus, Märkmed, Tööde nimekiri

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

GSM

LTE

Jah

5.0

APT-X

850,900,1800,1900 MHz

850,900,1800,1900 MHz

Jah

Jah

Jah

Jah

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

BMP,GIF,JPG,PNG

AAC, AAC+, AMR-NB, AMR-WB, APE, FLAC, IMY, M4A, Keskmine, MP3, OGG, WAV, WMA

3GP,AVI,FLV,H.265,MKV,MOV,MP4,TS,WEBM,WMV

8

10 nm

2,8 GHz

Qualcomm Snapdragon

845

3400 mAh

Jah

Tulp

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.