Nutitelefon Samsung Galaxy A50 (128 GB), SM-A505FZKSSEB 890624445

Nutitelefon Samsung Galaxy A50 (128 GB), SM-A505FZKSSEB 890624445 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
299 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samsung Galaxy A50 SM-A505F. Ekraani diagonaal: 16,3 cm (6.4"), Ekraani resolutsioon: 1080 x 2340 pikslit, Kuvamise tüüp: SAMOLED. Protsessori sagedus: 2,3 GHz. Sisemine mälumaht: 128 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 25 MP, Tagumise kaamera tüüp: Kolmekordne kaamera (Triple camera). 3G, 4G. Aku mahutavus: 4000 mAh. Toote värv: Must. Kaal: 166 g

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

16 miljonit värvi

Mitmikpuude

6.4

1080 x 2340

SAMOLED

Mahtuvustajur

128 GB

MicroSD (TransFlash)

107 GB

512 GB

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

800,850,900,1800,2100,2300,2500,2600 MHz

NanoSIM

GSM

UMTS,WCDMA

LTE

Jah

5.0 LE

850,900,1800,1900 MHz

850,900,1900,2100 MHz

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

3GA,AAC,AMR,IMY,M4A,MIDI,MP3,OGA,OGG,OTA,RTTTL,RTX,WAV,WMA,XMF

3G2,3GP,ASF,AVI,FLV,M4V,MKV,MP4,WEBM,WMV

0,27 W/kg

1,39 W/kg

Jah

Jah

USB tüüp-C

Jah

1,7 GHz

2,3 GHz

4

4

Jah

92 h

19 h

23 h

Ei

15 h

12 h

14 h

4000 mAh

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender

Jah

Jah

Taustapilt

0.166kg

15.85cm

0.77cm

7.471cm

Liitumislepinguta

2.0

Jah

USB tüüp-C

3,5 mm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Tulp

Must

Kolmekordne kaamera (Triple camera)

Jah

25 MP

Üks kaamera

25 MP

8 MP

1,7

2

2,2

Jah

1080p

30 fps

1920x1080@30fps

Jah

LED

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.