Samsung Galaxy A7 (2018) SM-A750 15,2 cm (6") 4 GB 64 GB Kaksik-SIM 4G Must 3300 mAh 890527045

Samsung Galaxy A7 (2018) SM-A750 15,2 cm (6") 4 GB 64 GB Kaksik-SIM 4G Must 3300 mAh 890527045 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
240 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samsung Galaxy A7 (2018) SM-A750. Ekraani diagonaal: 15,2 cm (6"), Ekraani resolutsioon: 2220 x 1080 pikslit, Kuvamise tüüp: SAMOLED. Protsessori sagedus: 2,2 GHz. RAM-i maht: 4 GB, Sisemine mälumaht: 64 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 24 MP, Tagumise kaamera tüüp: Kolmekordne kaamera (Triple camera). SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 3G, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 8.0. Aku mahutavus: 3300 mAh. Toote värv: Must. Kaal: 168 g

Spetsifikatsioonid

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

GSM

UMTS

LTE

Jah

800,850,900,1800,2100,2600 MHz

5.0

Jah

850,900,1800,1900 MHz

Jah

850,900,1900,2100 MHz

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Liitumislepinguta

Mikro-USB

3,5 mm

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

3GA, AAC, AMR, AWB, FLAC, M4A, Keskmine, MIDI, MP3, OGA, OGG, OTA, RTTTL, RTX, WAV, WMA, XMF

3G2,3GP,ASF,AVI,FLV,M4V,MKV,MP4,WEBM,WMV

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Android 8.0

19 h

Ei

Liitiumioon (Li-Ion)

3300 mAh

Jah

Jah

Lame

16 miljonit värvi

18.5:9

Mitmikpuude

6

2220 x 1080

SAMOLED

Mahtuvustajur

512 GB

64 GB

MicroSD (TransFlash)

50,2 GB

Jah

4 GB

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Taustapilt

0.168kg

15.98cm

0.75cm

7.68cm

8

2,2 GHz

Jah

Tulp

Must

Kolmekordne kaamera (Triple camera)

Jah

24 MP

Üks kaamera

24 MP

1,7

8 MP

2

2,4

Jah

Jah

Jah

LED

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.