Samsung Galaxy S10+ SM-G975F 16,3 cm (6.4") 8 GB 128 GB 4G Valge 4100 mAh 890617843

Samsung Galaxy S10+ SM-G975F 16,3 cm (6.4") 8 GB 128 GB 4G Valge 4100 mAh 890617843 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
945 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samsung Galaxy S10+ SM-G975F. Ekraani diagonaal: 16,3 cm (6.4"), Ekraani resolutsioon: 1440 x 3040 pikslit. Protsessori sagedus: 2,7 GHz. RAM-i maht: 8 GB, RAM-i tüüp: LPDDR4X, Sisemine mälumaht: 128 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 12 MP, Tagumise kaamera tüüp: Kolmekordne kaamera (Triple camera). 3G, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 9.0. Aku mahutavus: 4100 mAh. Toote värv: Valge. Kaal: 175 g

Spetsifikatsioonid

Jah

USB tüüp-C

3,5 mm

Jah

Jah

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

Jah

8 GB

128 GB

MicroSD (TransFlash)

LPDDR4X

512 GB

Jah

0.175kg

15.76cm

0.78cm

7.41cm

3GA, AAC, AMR, APE, AWB, DFF, DSF, FLAC, IMY, M4A, Keskmine, MIDI, MP3, MXMF, OGA, OGG, OTA, RTTTL, RTX, WAV, WMA, XMF

3G2,3GP,ASF,AVI,FLV,M4V,MKV,MP4,WEBM,WMV

Stereo

Android 9.0

Jah

4100 mAh

IP68

Tolmukindel, Veekindel

Jah

Jah

Tulp

Valge

Jah

Kolmekordne kaamera (Triple camera)

12 MP

Kahepoolne kaamera

10 MP

12 MP

2,4

8 MP

1,9

Jah

Jah

1080p,2160p

960 fps

1920x1080@30fps,3840x2160@30fps

Jah

Jah

Jah

Jah

3840 x 2160 pikslit

10 x

Jah

LED

Jah

Jah

2 x

Jah

Jah

Kumera servaga ekraan

Mitmikpuude

522 punkti tolli kohta

6.4

1440 x 3040

Mahtuvustajur

Jah

NanoSIM

GSM

WCDMA

LTE

Jah

5.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11ax,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

USB

Jah

Jah

Google Maps,Google Play,YouTube

2,7 GHz

Jah

8 nm

Jah

1,9 GHz

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.