Sony Xperia Z5 Kaksik-SIM 4G 32GB Valge 890166731

Sony Xperia Z5 Kaksik-SIM 4G 32GB Valge 890166731

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
279 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sony Xperia Z5. Ekraani diagonaal: 13,2 cm (5.2"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, Kuvamise tüüp: TFT-ekraan. Protsessori sagedus: 2 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: 810. RAM-i maht: 3 GB, Sisemine mälumaht: 32 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 23 MP. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM. Installitud operatsioonisüsteem: Android, Operatsioonisüsteemi versioon: 5.1. Aku mahutavus: 2900 mAh. Toote värv: Valge. Kaal: 154 g

Spetsifikatsioonid

3 GB

32 GB

MicroSD (TransFlash),SDXC

200 GB

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

EDGE,GPRS,GSM

HSPA+,UMTS

LTE

Jah

4.1

A2DP, AVRCP, GAP, HID, HSF, HSP, MAP, OPP, Pan, SPP

Jah

64-bit WEP,128-bit AES,128-bit WEP,AES,EAP-AKA,EAP-SIM,EAP-TLS,EAP-TTLS,MSCHAPv2,PEAP,TKIP,WPA,WPA2

Jah

Jah

802.11a,802.11ac,802.11b,802.11g,802.11n

Jah

Jah

Jah

Jah

Adreno 430

Jah

Jah

Jah

720p,1080p,2160p

3GPP,AAC,ADTS,AIFF,AMR,FLAC,M4A,MKA,MP3,MP4,OGG,OPUS,OTA,RTTTL,RTX,SMF,WAV,XMF

3GP,3GPP,AVI,M4V,MKV,MP4,WEBM,XVID

BMP,GIF,JPG,PNG,WEBP

Liitiumioon (Li-Ion)

17 h

540 h

13,16 h

520 h

500 h

500 h

87 h

8,7 h

2900 mAh

0.154kg

14.6cm

0.73cm

7.2cm

2 GHz

8

1,5 GHz

Qualcomm Snapdragon

810

5.1

Android

Jah

Jah

Mitmikpuude

5.2

1920 x 1080

TFT-ekraan

Mahtuvustajur

Liitumislepinguta

Jah

Micro-USB B

3,5 mm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0,751 W/kg

0,781 W/kg

IPX8

Veekindel

Jah

Tulp

Valge

23 MP

Jah

Jah

5,1 MP

Jah

1080p

Jah

Jah

8 x

Jah

3200, 12800

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.