Wiko U Feel Lite Dual chocolate 890238120

Wiko U Feel Lite Dual chocolate 890238120

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
109 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

16:9

16.78 million colours

Multi-touch

420cd/m²

294ppi

5

1280 x 720

IPS

Dual SIM

Jah

EDGE,GPRS,GSM

WCDMA

Jah

4.0

850,900,1800,1900MHz

900,1900,2100MHz

MicroSIM

LTE

800,1800,2100,2500MHz

850,900,1800,1900MHz

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Micro-USB

2.0

3.5 mm

Jah

Mali T720

Calculator,Calendar

Jah

Jah

Jah

No subscription

0.141kg

14.35cm

0.85cm

7.15cm

1.3GHz

4

ARM Cortex-A7

2GB

16GB

64GB

MicroSD (TransFlash)

Jah

AAC,AMR,AWB,MIDI,MP3,WAV

3GP,AVI,MP4

JPG

Jah

Jah

Jah

0.402W/kg

0.486W/kg

Jah

Micro-USB

Jah

Jah

Android 6.0

Lithium Polymer (LiPo)

13h

25h

212h

2500mAh

Jah

Bar

Chocolate

Single camera

Jah

8MP

Single camera

5MP

Jah

1080p

Auto,Cloudy,Daylight,Fluorescent,Incandescent

1920x1080@30fps

Jah

30fps

Jah

Jah

4x

LED

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.