Wiko View Max 5.99" Kaksik-SIM 4G 3GB 32GB 4000mAh Must 890467797

Wiko View Max 5.99" Kaksik-SIM 4G 3GB 32GB 4000mAh Must 890467797

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
149 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

3 GB

32 GB

MicroSD (TransFlash)

128 GB

Jah

Kaksik-SIM

Jah

MicroSIM

EDGE, GPRS, GSM

HSPA+

LTE

Jah

4.2

850,900,1800,1900 MHz

850,900,1900,2100 MHz

850,900,1800,1900 MHz

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Liitumislepinguta

Jah

2.0

3,5 mm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

AAC,AMR,MIDI,MP3

3GP,3GPP,H.264,MP4

BMP,GIF,JPEG,PNG

0,318 W/kg

1,249 W/kg

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Liitiumpolümeer (LiPo)

4000 mAh

Jah

Jah

Lame

16 miljonit värvi

18:9

Mitmikpuude

Ei

5.99

1440 x 720

IPS

Mahtuvustajur

Jah

Jah

Jah

PowerVR GE8100

Jah

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Sündmuste meeldetuletus, Märkmed, Tööde nimekiri

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Taustapilt

Jah

0.158kg

15.781cm

0.79cm

7.58cm

Jah

USB

Jah

Google Chrome,YouTube

1,3 GHz

ARM Cortex-A53

4

MediaTek

MT6739

8.1

Android

Tulp

Must

Üks kaamera

Jah

Üks kaamera

8 MP

Jah

1080p

30 fps

1920x1080@30fps

Jah

4 x

Jah

LED

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.