Xiaomi Mi 9 16,2 cm (6.39") 6 GB 128 GB Kaksik-SIM 4G Sinine 3300 mAh 890791443

Xiaomi Mi 9 16,2 cm (6.39") 6 GB 128 GB Kaksik-SIM 4G Sinine 3300 mAh 890791443

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
449 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Xiaomi Mi Mi 9. Ekraani diagonaal: 16,2 cm (6.39"), Ekraani resolutsioon: 2340 x 1080 pikslit, Kuvamise tüüp: AMOLED. Protsessori sagedus: 2,84 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: 855. RAM-i maht: 6 GB, Sisemine mälumaht: 128 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 48 MP. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 9.0. Aku mahutavus: 3300 mAh. Toote värv: Sinine. Kaal: 173 g

Spetsifikatsioonid

6 GB

LPDDR4X

128 GB

Ei ole toetatud

2133 MHz

Liitumislepinguta

Jah

USB tüüp-C

Jah

Jah

Jah

Jah

Adreno 640

Jah

Jah

AAC,AMR,APE,FLAC,MP3,MP4,WAV

H.264,H.265,HEVC,M4V,MKV,MP4,MPEG4,VC-1,VP8,VP9,XVID

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2,84 GHz

Jah

7 nm

Qualcomm Snapdragon

855

Kolmekordne kaamera (Triple camera)

Jah

48 MP

Üks kaamera

20 MP

Jah

12 MP

1,75

8000 x 6000 pikslit

2,2

2

Jah

720p,1080p,2160p

960 fps

1280x720@120fps,1280x720@240fps,1280x720@30fps,1280x720@960fps,1920x1080@120fps,1920x1080@240fps,1920x1080@30fps,1920x1080@60fps,3840x2160@30fps,3840x2160@60fps

Jah

Jah

3840 x 2160 pikslit

10 x

Jah

LED

2 x

Jah

Jah

Lame

60000:1

19.5:9

430 cd/m²

Mitmikpuude

403 punkti tolli kohta

6.39

2340 x 1080

AMOLED

Mahtuvustajur

Jah

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

GSM

CDMA,TD-SCDMA,WCDMA

LTE

Jah

5.0

APT-X

Jah

Jah

Jah

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0.173kg

15.75cm

0.761cm

7.468cm

Jah

Jah

USB tüüp-C

USB Type-C - 3.5mm

Jah

Android 9.0

Jah

3300 mAh

Jah

Tulp

Sinine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.