Xiaomi Mi 9 SE 15,2 cm (5.97") 6 GB 64 GB Kaksik-SIM 4G Must 3070 mAh 890759283

Xiaomi Mi 9 SE 15,2 cm (5.97") 6 GB 64 GB Kaksik-SIM 4G Must 3070 mAh 890759283

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
299 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Xiaomi Mi 9 SE. Ekraani diagonaal: 15,2 cm (5.97"), Ekraani resolutsioon: 1080 x 2340 pikslit, Kuvamise tüüp: AMOLED. Protsessori sagedus: 2,3 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: 712. RAM-i maht: 6 GB, Sisemine mälumaht: 64 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 48 MP, Tagumise kaamera tüüp: Kolmekordne kaamera (Triple camera). SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 4G. Aku mahutavus: 3070 mAh. Toote värv: Must. Kaal: 155 g

Spetsifikatsioonid

6 GB

64 GB

Ei ole toetatud

LPDDR4X

1866 MHz

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

AAC,AAC+,AMR,APE,FLAC,MP3,WAV,eAAC+

H.262,H.264,MP4,MPEG4,VC-1,VP8,VP9,XVID

2,3 GHz

10 nm

Qualcomm Snapdragon

712

Jah

Tulp

Must

Kolmekordne kaamera (Triple camera)

Jah

48 MP

Üks kaamera

20 MP

8 MP

1,75

2,4

Jah

720p,1080p,2160p

960 fps

1280x720@120fps,1280x720@240fps,1280x720@30fps,1280x720@960fps,1920x1080@120fps,1920x1080@30fps,1920x1080@60fps,3840x2160@30fps

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Lame

60000:1

Mitmikpuude

600 cd/m²

432 punkti tolli kohta

5.97

1080 x 2340

AMOLED

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

GSM

UMTS

TD-LTE

Jah

5.0

Jah

Jah

Jah

802.11a,802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n),Wi-Fi 5 (802.11ac)

Liitumislepinguta

Jah

USB tüüp-C

Ei ole toetatud

Jah

0.155kg

14.75cm

0.745cm

7.05cm

Jah

USB Type-A to USB Type-C

Jah

Jah

USB Type-C - 3.5mm

Ei

Ei

3070 mAh

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.