Xiaomi Mi A3 15,5 cm (6.09") 4 GB 64 GB Kaksik-SIM Valge 4030 mAh 890821345

Xiaomi Mi A3 15,5 cm (6.09") 4 GB 64 GB Kaksik-SIM Valge 4030 mAh 890821345

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
190 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Xiaomi Mi A3. Ekraani diagonaal: 15,5 cm (6.09"), Ekraani resolutsioon: 1560 x 720 pikslit, Kuvamise tüüp: AMOLED. Protsessori sagedus: 2 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: 665. RAM-i maht: 4 GB, Sisemine mälumaht: 64 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 48 MP. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 9.0. Aku mahutavus: 4030 mAh. Toote värv: Valge. Kaal: 173,8 g

Spetsifikatsioonid

Jah

USB tüüp-C

Jah

4 GB

64 GB

MicroSD (TransFlash)

LPDDR4X

256 GB

Jah

Jah

USB tüüp-C

3,5 mm

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender

Jah

Ikoonid, Menüü, Otseteed

Jah

Jah

Taustapilt

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

8

2 GHz

11 nm

Qualcomm Snapdragon

665

Android 9.0

Jah

Tulp

Valge

Kolmekordne kaamera (Triple camera)

48 MP

Üks kaamera

32 MP

8 MP

1,79

2,2

2

Jah

Jah

720p,1080p,2160p

240 fps

Jah

LED

Jah

Jah

60000:1

Lame

19.5:9

Mitmikpuude

6.088

1560 x 720

AMOLED

Mahtuvustajur

0.174kg

15.348cm

0.848cm

7.185cm

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

GSM

WCDMA

LTE

Jah

5.0

Jah

Jah

Jah

Jah

802.11a,802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n),Wi-Fi 5 (802.11ac)

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

AAC,AAC+,AMR,AMR-NB,FLAC,MP3,MP4,WAV

M4V,MKV,MP4,XVID

H.264,MPEG4

Ei

4030 mAh

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.