Xiaomi Mi Note 16GB Dual black ENG/RUS 890252604

Xiaomi Mi Note 16GB Dual black ENG/RUS 890252604

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
293 €
329 €
Säästad 36,00 €
-11%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Jah

0.161kg

15.51cm

0.7cm

7.76cm

Dual SIM

1800,1900,2300,2500,2600MHz

Jah

MicroSIM + NanoSIM

GSM

HSDPA,TD-SCDMA

LTE

Jah

850,900,1800,1900MHz

4.1 LE

850,900,1800,1900MHz

850,1900,2100MHz

A2DP

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2.5GHz

4

Qualcomm Snapdragon

801

Bar

Black

Alarm clock,Calculator,Calendar,Notes

Jah

Icons,Menu,Shortcuts

Jah

Jah

Wallpapers

Jah

Jah

Flat screen

16:9

16.78 million colours

Multi-touch

386ppi

5.7

1920 x 1080

IPS

Capacitive

3GB

16GB

Not supported

2.0

Jah

Micro-USB

3.5 mm

No subscription

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Android 4.4.4

Lithium-Ion (Li-Ion)

3000mAh

Jah

13MP

Single camera

4MP

Jah

Jah

1080p,2160p

30fps

1920x1080@30fps

Jah

Jah

Jah

LED

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.