Nutitelefon Xiaomi Redmi 6, 19853 890463515

Nutitelefon Xiaomi Redmi 6, 19853 890463515

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
129 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

AI kaamerasüsteem
Tänu kahe objektiiviga kaamerasüsteemile saad sa jäädvustada eriti selgeid fotosid. Põhikaameraga tehtud pildid on kaunid igas stsenaariumis ning tehisintellektiga portreerežiim koos Beautify režiimiga muudab tausta stiilselt uduseks ja toob esile isiku ilu.

Kaunis korpus
Sujuvalt voolujoonelised servad, 18:9 kuvasuhtega 5,45-tolline HD ekraan ja 80,5% ekraani-korpuse suhe. Naudi oma lemmiksisu ja meelelahutust, mis püsib kindlalt sinu käte vahel.

AI näotuvastus
Redmi 6 on varustatud kiirema ja nutikama näotuvastustehnoloogiaga. Lihtsalt tõsta telefon ja see avatakse silmapilkselt.

Spetsifikatsioonid

0.146 kg

14.75 cm

0.83 cm

7.15 cm

5.45

Jah

PowerVR GE8320

4G

5MP

256

Jah

5.45 ”

32

12MP+5MP

mahutundlik

Одноядерный

Octa-Core

Jah

Jah

Jah

12

5

1080p @ 30 fps

must

Jah

Jah

3 GB

Li-Po

147.5 x 71.5 x 8.3mm

microSD, MicroSDHC, MicroSDXC

Android 8.1

microUSB 2.0, USB On-The-Go

www.mi.com/en/redmi-6/

Cortex-A53

5.45

3000

1

1

Jah

4G

Bluetooth 4.2

A-GPS, Beidou, GLONASS, GPS

+

akseleromeeter, E-kompass, lähedussensor, sõrmejäljelugeja, valgussensor

+

24

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.