Xiaomi Redmi Note 7 16 cm (6.3") 4 GB 64 GB Hybrid Dual SIM 4G Sinine 4000 mAh 890749152

Xiaomi Redmi Note 7 16 cm (6.3") 4 GB 64 GB Hybrid Dual SIM 4G Sinine 4000 mAh 890749152

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
189 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Xiaomi Redmi Note 7. Ekraani diagonaal: 16 cm (6.3"), Ekraani resolutsioon: 2340 x 1080 pikslit, Kuvamise tüüp: IPS. Protsessori sagedus: 2,2 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: 660. RAM-i maht: 4 GB, Sisemine mälumaht: 64 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 48 MP. SIM-kaardi võimekus: Hybrid Dual SIM, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 9.0. Aku mahutavus: 4000 mAh. Toote värv: Sinine. Kaal: 186 g

Spetsifikatsioonid

MicroSD (TransFlash)

4 GB

64 GB

LPDDR4X

256 GB

Hybrid slot

0.186kg

15.922cm

0.81cm

7.521cm

Jah

Jah

Jah

Jah

AAC,AMR,FLAC,MP3,WAV

M4V,MKV,MP4,XVID

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2,2 GHz

8

Jah

14 nm

Qualcomm Snapdragon

660

Android 9.0

Jah

Jah

Tulp

Sinine

120 fps

Kahepoolne kaamera

Jah

48 MP

Üks kaamera

13 MP

5 MP

1,8

Jah

720p,1080p

1280x720@120fps,1280x720@30fps,1920x1080@120fps,1920x1080@30fps,1920x1080@60fps

Jah

Jah

1920 x 1080 pikslit

Jah

Jah

Jah

Lame

1500:1

19.5:9

Mitmikpuude

450 cd/m²

409 punkti tolli kohta

6.3

2340 x 1080

IPS

Mahtuvustajur

USB tüüp-C

Jah

Jah

Jah

Hybrid Dual SIM

Jah

GSM

WCDMA

LTE

Jah

5.0

Jah

Jah

Jah

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Liitumislepinguta

Jah

USB tüüp-C

3,5 mm

Jah

Jah

Jah

Jah

Adreno 512

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

23 h

251 h

37 h

13 h

7 h

4000 mAh

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.