Beeyo Grande Premium Eco Leather Book Case with Smart Stand for Apple iPhone 7 / 8 (4.7inch) Black 890283610

Beeyo Grande Premium Eco Leather Book Case with Smart Stand for Apple iPhone 7 / 8 (4.7inch) Black 890283610

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
6,40 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: Beeyo Product code: GSM033676 Compatibility with: Apple iPhone 7 / 8 (4.7inch) Beeyo Grande Series book cases – is high quality cases from Glossy Eco Leather with unique magnetic front part fixation system, silicone phone holder and pocket for cards. It is so easy to fix phone into silicone holder which is safety built into back part of case. Opens side way and fixes with built-In magnet fixation in front part of case. This series cases are very thin and has curved sides that fit snugly to the phone. Premium quality Beeyo Diva Series Eco-leather book Flip Case with stand and silicone Phone Holder, built-in magnetic fixation in front part of case. Shape and size of this mobile phone case in Photo is just for information as example. real shame and cut outs perfectly fit to mobile phone model which is listed in this description. Mobile phone holds a special silicone purse part of a high quality and reliable embedded phone case. Phone can be removed and re-insert it, and leave no sticky feet, no scratches. Made of high quality and durable eco-leather, whose surface is with a special anti-scratch design. Case has pocket for credit cards.  Colour: Colour and design like in Picture. Packed in original manufacturer's blister - Beeyo!

Spetsifikatsioonid

must

Apple iPhone 8/7/6/6s

Apple

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.