Blun Premium Matt Eco-leather Smart S-View Magnetic Fix Book case with stand Apple iPhone X / iPhone 10 Dark Blue 890340334

Blun Premium Matt Eco-leather Smart S-View Magnetic Fix Book case with stand Apple iPhone X / iPhone 10 Dark Blue 890340334

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
6,30 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Premium quality Eco Leather Book stand Flip Case with silicone
Phone Holder, and built-in magnetic fixation in front part of
case.
Blun Premium Matt Eco-Leather Smart Magnetic
Fix – is high quality cases with unique magnetic
front part fixation system, silicone phone holder and pocket for
cards. It is so easy to fix phone into silicone holder which
is safety built into back part of case. Blun Premium
Matt Eco-Leather Smart Magnetic Fix cases has easy magnetic
fixation and ultra slim design, which makes this series smart and
easy to use
Compatibility with: Apple iPhone X / iPhone
10
Shape and size of this mobile phone
case in Photo is just for information as example. real shame and
cut outs perfectly fit to mobile phone model which is listed in
this description.
Opens side way and fixes with built-In magnet fixation in front
part of case.
Mobile phone holds a special silicone purse part of a high
quality and reliable embedded phone case. Phone can be removed and
re-insert it, and leave no sticky feet, no scratches. Made of high
quality and durable eco-leather, whose surface is corrugated with a
special anti-scratch design. Case has one pocket for credit
cards. 
Colour: Colour and design like in Picture.
Packed in Mobile-Store blister package!

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.