BMW BMHCS4MMC Super Slim Back Case Samsung S4 mini i9195 Carbon Black (EU Blister) P999910006

BMW BMHCS4MMC Super Slim Back Case Samsung S4 mini i9195 Carbon Black (EU Blister) 999910006

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
11,35 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Jah

Alarm clock,Calculator,Calendar,Events reminder,Notes,To-do list

Jah

Jah

Jah

Flash

16GB

64GB

microSD (TransFlash)

Wi-Fi 4 (802.11n)

3G,LTE

Jah

Ei

Jah

LTE

Jah

4.0

Jah

Ei

IEEE 802.11a,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

1

Jah

Ei

3.5 mm

Jah

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

1.5GHz

2

Samsung Exynos

4412

4.2

Android

Android

Slate

White

Jah

S-PVA

16:10

Multi-touch

16.78 million colours

8

1280 x 800

Jah

Capacitive

0.316kg

20.98cm

0.74cm

12.38cm

Jah

Jah

Jah

AAC,M4A,OGG,WAV,WMA

3GP,ASF,AVI,FLV,MP4,MPEG4,WEBM,WMV

H.263,H.264,MPEG4

1280 x 720pixels

Ei

Ei

16GB

TFT

Jah

Ei

Jah

USB

Jah

1.5GB

1.5GB

96h

10h

11h

Lithium-Ion (Li-Ion)

27h

970h

4450mAh

Jah

5MP

2560 x 1920pixels

1.3MP

Ei

1920 x 1080pixels

30fps

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.