Fashion Case iPhone X Statement Florals 890422128

Fashion Case iPhone X Statement Florals 890422128

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
29,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Pojengid on ühed kaunimad ja populaarsemad lilled suvel. Imelised lilled, mida võib leida erinevates toonides – punastena, roosadena, valgetena. Teine imeline õis on sirel. Sireli magus lõhn meenutab suve ja suvist puhkust. “Statement Floral” ümbrisel on kombinatsioon pojengidest ja silerliõitest. Erinevad punakad-roosad toonid ja helesinine toon erkpunasel taustal on tõeliselt silmatorkav aksessuaar sinu suvise outfit’i täiendamiseks.
Antud telefoniümbris on sobiv vaid iPhone X telefonimudelile

Telefoniümbris on valmistatud paindlikust, kuid vastupidavast plastikust, mis hoiab sinu telefoni kaitstud ning sisemine seemisnahast vooder kaitseb telefoni kriimustuste eest.
iDeal of Sweden moekollektsiooni telefoniümbrised on magnetiga ning ühilduvad kõigi teiste iDeal of Sweden kollektsioonis olevate rahakottümbristega. Hangi moekollektsioni ümbrisele lisaks stiilne käekottümbris Mayfair Clutch või väga elegantne Mayfair Velvet Clutch, mugav ja elegantne rahakottümbris Fashion Wallet või nahast London Wallet. Magnetiga ümbrist saab kasutada magnetiga autohoidikuga ja ümbrisega toimib ka juhtmevaba laadimine.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.