GreenGo Universal 4.7-5.3" LCD (75x150mm max) Smart Magnetic Fix Book Case with Slider Red 999980114

GreenGo Universal 4.7-5.3" LCD (75x150mm max) Smart Magnetic Fix Book Case with Slider Red 999980114

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
6,50 €
9,95€
Säästad 3,45€
-35%
LAO LÕPP



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Manufacturer: GreenGo Product Code: GSM023419 Premium quality Universal Eco Leather Horizontal Flip Book Case witch inside part sticker to hold the mobile phone and Built-In Slider Satem to use smartphone camera. GreenGo Universal Smart Magnetic Fix -  is High Quality Universal Book Flip Cases with sticky device fixation technology and Slider back part to use built-In based side smartphone camera. If you need to remove device, then it is so easy and do not leave any marks. Back part of phone has Built-In Fixation System with Upwards Slider, to use phones camera easy and quick.  Compatible with: Universal - Compatible with Any Smartphone with Screen Diagonal size:  4.7-5.3" (Just5, Prestigio, Lenovo, Gigabyte GSmart, Meizu, Philips, Xiaomi, Asus etc.) Made of high quality eco-leather - Polyurethane (EU Bister) - Packed in original manufacturers blister package.

Spetsifikatsioonid

punane

Universaalne

Universaalne

LAO LÕPP

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.