Mous Air-Shock Extreeme Protection Back Cover Case for iPhone 6+ 6s+ 7+ 8+ with real Walnut element Black 890488503

Mous Air-Shock Extreeme Protection Back Cover Case for iPhone 6+ 6s+ 7+ 8+ with real Walnut element Black 890488503

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
56,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Manufacturer: Mous (UK) Compatible with: Apple iPhone 6+, Apple iPhone 6s+, Apple iPhone 7+, Apple iPhone 8+ Colour: Black  Materials: Armored Plastics with AIR SHOC Technology, Real Wallnut element Luxury class Back Cover Cases made from AIR SHOCK armoored plastics and Luxury design elements, such as real leather, rae wood parts, and real Carbon! https://www.mous.co/ YOUTUBE - MUST SEE TESTS !!!: https://www.youtube.com/watch?v=49tFe9rVglM https://www.youtube.com/watch?v=fBqqbbnJwak https://www.youtube.com/watch?v=ofkvQFsXUTc AIROSHOCK™ PROTECTION Our unique impact resistant material, AiroShock™ contains tiny air pockets and cross linking polymer chains that work like springs. Both the polymer and air pockets act together to absorb the energy of an impact, drop or shock and disperse it. Mous Limitless 2.0 iPhone X cases are extremely protective and shockproof whilst retaining a slim, sleek design. FEATURES & MATERIALS Limitless 2.0 iPhone X cases are slim, protective and durable. All iPhone X cases are lined with AiroShock™ and come with a free triple layered screen protector. The frames of the iPhone X cases are made from a mix of poly-carbonate and TPU and are design MOUS - Designed in United KIngdom, Manufactured in China Packed in Original Manufacturers Blister Package.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.