Remax Carbon Surface Desig Ultra-thin 1mm Back Case for Apple iPhone 7 (4.7inch) Black 999923485

Remax Carbon Surface Desig Ultra-thin 1mm Back Case for Apple iPhone 7 (4.7inch) Black 999923485

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
8,65 €
14,95€
Säästad 6,30€
-42%
LAO LÕPP



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: Remax Product code: RE-CAR-IP7-BK Compatibility: Apple iPhone 7 4.7" Color: Black Carbon main part with Golden frame elements Design: Carbon Surface with Golden frame Remax Carbon Surface Desig - case series has Carbon Surface Design and buil-In AntiŠhock protection elements wich makes this caseries look Luxury and elegant - at the same time offering serious protection to your mobile Phone.  High quality Hard material Anti-Shock feature mobile phone back cover case, which protects your smartphone in case of drop even more serious. Made from special Nano plastics with integrated Anti-shock elements in corners of case. Snake Skin design material has  anti-slip features! Thanks to these features are less likely that your mobile phone can slip off your hands! Hold phone into super slim (1mm) plastic protection back case and keeps phone's original size (just 1mm thin) Protects phone from fall, duct and scratches. Better to use with LCD screen protector, to protect phone completely.° Remax is a modern and high quality premium brand from Korea witch is covering a wide range of the most important accessories  for mobile phones and mobile devices . All Remax products combines the reliability and durability, which managed to get through attention to the selection of the highest quality materials and components. Remax products has bright and original design and technical solutions, which makes these products unique, and nothing can compare with them. Made in: China (Designed in Hong Kong) Packed in Original Remax manufacturers blister package

Spetsifikatsioonid

must

Apple iPhone 6/6S

Apple

LAO LÕPP

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.