Roar Fancy Diary S-View Book Case with window and stand Apple iPhone 6 6S 4.7" Light Green/Blue (EU Blister) 999911287

Roar Fancy Diary S-View Book Case with window and stand Apple iPhone 6 6S 4.7" Light Green/Blue (EU Blister) 999911287

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
8,50 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Manufacturer: Roar (Design Made in Korea
- Famous designer Studio)
Roar is Premium quality mobile accessories
manufacturer from Korea. Roar products distinguished by a stylish design
solutions and premium quality
development
Premium quality Eco Leather Book stand Flip
Case with silicone Phone Holder, with stand built into case and
additional pockets for cards!
ROAR S-VIEW - Fancy
Diary  – is high
quality cases s-view window book cases with safe silicone holder
and stand built into case and pockets for cards. It is so easy to
fix phone into silicone holder witch is safety built into back
part of case. ROAR S-VIEW - Fancy
Diary cases has rare bright colour
combination which makes this
case series special and
exclusive.
S-View Transparent window is not
Touch sensitive, this window is showing actual information - Date,
time, information containing incoming call and other reminders
and useful information, which makes this
type of case so comfortable to use.
Compatibility with:  Apple
iPhone 6 4.7", Apple iPhone 6S 4.7"
Color: Light Green /
Blue
Opens side way and fixes additional with
magnet clip on side of case
Mobile phone holds a special silicone purse
part of a high quality and reliable embedded phone case. Phone can
be removed and re-insert it, and leave no sticky feet, no
scratches. Made of high quality and durable eco-leather, whose
surface is corrugated with a special anti-scratch design. Case has
two pockets for credit cards.
  • (EU Blister) Packed in Premium
  • Quality and design Original manufacturers blister
    package!

    Spetsifikatsioonid

    Apple iPhone 6/6S

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

    • Tulen ise järele Järve poodi
    • Omniva pakiautomaat
    • Itella SmartPOST
    • Omniva kuller
    • Eesti Posti postkontor
    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Täpsemad tingimused leiab siit.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.