DJI Goggles 890182376

DJI Goggles 890182376

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
619 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

DJI Goggles FPV prillid on mugavad ja disainitud FPV lendamiseks DJI droonidega. Prillid pakuvad kõrge kvaliteediga pilti, minimaalse viivitusega juhtmevaba ühendust, ning otsest kontrolli foto ja video salvestamisel. Koos intelligentsete lennurežiimide nagu ActiveTrack, TapFly, Terrain Follow, Cinematic Mode ja Tripod režiim luuakse täiesti uus dimensioon droonidega lendamises.

Madala viivitusega pildiedastus
DJI Goggles FPV prillid suudavad pakkuda nii 720p 60p ja 1080 30p edastust väga madala viivitusega 110ms. Läbi DJI OcuSync juhtmevaba edastamise süsteemi on võimalik Mavic Pro drooniga ühendada kuni 4 seadet. Antennid on ehitatud peavõru sisse, et tagada 360° ulatuses ühenduvus. See pakub usaldusväärset ühendust ka siis, kui õhusõiduk lendab sinu taga. Jaga lendamise rõõmu koos sõpradega, andes neile linnulennult vaate maailmale samal ajal, kui sa juhid drooni.

Kõrge lahutusvõimega
Tüüpilistel 2K ekraanidel, mis on prillide sees, on jagatud ekraan kaheks 1280x1440 osaks. Kui vaatate 16:9 pilti, siis mõned osad on rohkem ära lõigatud, võimaldades ainult veerandit olemasolevatest pikslitest. DJI Goggles prillidel on kaks 1920x1080 ekraani, mis tagavad rohkem kui kaks korda rohkem piksleid kui tüüpiline 2K lahutusvõimega üksik ekraan.

Jälgib pea liikumist
Sinu pealiigutused kontrollivad nii drooni pööramist kui ka kaamera kaldenurka, kui kasutad Head Tracking režiimi. Kõik, mis sa pead tegema, on liigutama oma pead paremale või vasakule ning droon pöörab sinna suunda. Pöörde lõpetamiseks tuleb pea tuua oma algsele positsioonile. Head Tracking Gimbal režiimis liigub ainult kaamera ilma, et droon liiguks.

Touchpad ja kaugjuhtimispult
Pääse ligi intelligentsetele lisadele läbi touchpadi, mis on integreeritud DJI Goggle prillidesse, need muudavad navigeerimise menüüs lihtsaks ja intuitiivseks.

Mugav ja painduv
Unikaalne peapaela disain tasakaalustab ja jaotab DJI Goggles prillide raskuse ühtlaselt minimaliseerides survet näole. See hoiab prillid peas mugavana mitmeid tunde. Prillikandjatel on samuti väga mugav DJI Goggles virtuaalreaalsus prille kasutada.

Seadmete ühendamine
Erinevad sisseehitatud liidesed võimaldavad DJI Goggles prillidel töötada mitmete seadmetega.

Spetsifikatsioonid

valge

0.995 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.