5.1 kodukinokomplekt Yamaha, YHT-1840BL 890495363

5.1 kodukinokomplekt Yamaha, YHT-1840BL 890495363 Yamaha

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
299 €
499 €
Säästad 200 €
-40%
Kuupakkumine Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Yamaha kodukinokomplekt YHT-1840BL tagab filmide valju ja dünaamilise 3D heli, mis jätab tunde nagu viibiksite kogu sündmuse keskel. Väga kvaliteetsed esimesed, tagumised ja keskkõlarid tagavad puhta HD heli ning subwoofer edastab puhast, tugevat bassi.

5-kanali võimas ringheli
--- 70 W kanali kohta (6 oomi, 20 Hz-20 kHz, 0.09% THD, 2 kanalil)
--- 100 W kanali kohta (6 oomi, 1 kHz, 0.9% THD, 1 kanalil)
--- 135 W kanali kohta (6 oomi, 1 kHz, 10% THD, 1 kanalil)
Võimenduse konfigureerimine eraldi
HDMI® (4 sisendit / 1 väljund) koos täieliku 4K Ultra HD toega (4K / 60p [4:4:4]), HDR Video ja BT.2020
Dialogue Level Adjustment võimaldab leida õige tasakaalu taustaheli ja dialoogi / vokaalide vahel
Virtuaalne CINEMA FRONT võimaldab virtuaalset ringheli 5 eeskõlariga
Mitmekeelne värviline ekraanikuva võimaldab taustapilte kuvada
Kokkupakitud muusikafailide parandamine
Traditsiooniline disain sobitub igasse ruumi
ECO režiim vähendab energiakulu umbes 20%

Spetsifikatsioonid

Ei sisalda

Ei

Ei

Jah

Jah

16:9

100 W

Aktiivne bassikõlar

100 W

Ei

Jah

500 ms

16cm

Vahelduvvool

100 W

Jah

100 W

Must

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

Jah

Kuupakkumine

Ei

Jah

AM,FM

30 - 25000 Hz

83 dB

6 Ω

100 W

Ei

0,3 W

4

2

2

1

2

Jah

4

1

112 x 116 x 176 mm

0.59kg

276 x 118 x 111 mm

0.73kg

290 x 315 x 292 mm

5.8kg

5.1 kanalid

3,5 W

Dolby Digital,Dolby Digital Plus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.