Magnat Signature 1109 890474174

Magnat Signature 1109 890474174

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
3029 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

OmadusedMagnat Signature 1109 on suurim põrandakõlar uues "Signature" seerias. Hi-fi heli on saavutatud tänu kahele 20cm bassi ja 17cm kesksagedus elemendile. Tänu spetsiaalsele uuele kõrgsagedus moodulile mis koosneb kahest fmax Signature tweetrist on Signature 1109 heliulatus kuni 55 kHz mis annab ka Hi-Res audio sertifikaadi. Magnat Signature 1109 on loodud absoluutset rahuldust pakkuma nii kõrvadele kui silmadele.Tehnilised andmed4-riba bass reflex, 2 bassi elemendiga põrandakõlaridVõimsus: RMS 300 W / Max 550 W Sagedusriba: 20 – 55000 Hz Krossoveri sagedused: 340 Hz/2.300 Hz/18500 HzTundlikus: 94 dBTakistus: 4-8 OomiSuper Tweeter: 1x0.75"Tweeter: 1x30mmWoofer-Midrange: 1x170mmWoofer: 2x200mmSoovitatav võimendi väljundvõimsus: > 30WMõõdud: 275 x 1250 x 410 mm / 375 x 1280 x 410 mm (koos piikidega) Kaal 42.5 kgViimistlus: Satiin ValgeAVMagazine.de arvustus ModernHiFi arvustus Link tootja lehele Toote kasutusjuhend Toote DataSheet

Spetsifikatsioonid

90.0 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.