Juhtmevaba kodukinosüsteem Sony, BDVE2100.CEL 904100349

Juhtmevaba kodukinosüsteem Sony, BDVE2100.CEL 904100349 Sony

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
289 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

3D toega blu-ray kodukinosüsteem viie madala kõlariga

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

AVCHD,MPEG1,MPEG2,MPEG4,WMV9,XVID

Ei

Not supported

1-way

Ei

1-way

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

3.8kg

430 x 296 x 50.5mm

2.7kg

95 x 80 x 189mm

0.49kg

225 x 75 x 84mm

0.5kg

95 x 80 x 189mm

0.54kg

220 x 255 x 305mm

5.1channels

1000W

DTS-HD HR,Dolby Digital,Dolby Digital Plus,Dolby Pro Logic,Dolby TrueHD,DSD,DTS,DTS 96/24,DTS Neo:6,DTS-ES (Discrete 6.1),DTS-ES (Matrix 6.1),DTS-HD

Jah

Jah

AAC,LPCM,MP3,WMA

Ei

Blu-Ray player

BD,CD,DVD

Blu-Ray audio,Blu-Ray video,CD audio,CD video

1discs

Jah

AM,FM

Jah

EON,PS,PTY

20

Jah

Jah

Jah

1-way

Not supported

Jah

AVCHD,MPEG1,MPEG2,MPEG4

Jah

GIF,JPG,PNG

Ei

FAT32,NTFS

Black

1

1

1

Ei

2.0

1

1

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.