Philips 3.1 soundbar helisüsteem HTL5160B/12 903800092

Philips 3.1 soundbar helisüsteem HTL5160B/12 903800092

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
349,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lisage oma telerile täiustatud selgusega heli ja virtuaalne ruumiline heli, et tagada parem kinoelamus. Selle Google Castiga SoundBar-kõlariga saate nautida kõrgkvaliteetset heli ja katkestuseta taasesitust oma lemmikmuusikarakendustest.

Keskkanali kõlar
Spetsiaalselt kõnesageduste edastamiseks loodud keskkanali kõlar koondab kõne ekraani keskele. See täiustab hääle paigutust ja selgust, muutes filmid kaasahaaravamaks.

One-Touch NFC-ga
Ühe puudutusega NFC (Near Field Communications) tehnoloogia võimaldab Bluetooth®-seadmeid lihtsalt siduda. Lihtsalt koputage sisselülitatud NFC-ga nutitelefoni või tahvelarvutiga SoundStage'i NFC-alale, et SoundStage sisse lülitada, alustada Bluetooth®-i sidumist ja muusika voogedastust.

2-suunaline kõlar
2-suunaline kõlar tagab parima selguse ja plahvatusliku dünaamilise ulatuse

Google Cast
Nautige kõrgkvaliteetset heli ja katkestuseta taasesitust oma lemmikmuusikarakendustest. Sellel SoundBaril on sisseehitatud Google Cast, et saaksite oma lemmikrakenduste muusikat oma kaasaskantavast seadmest kõlaritesse edastada. Saate edastuseks kasutada oma iPhone®-i, iPad®-i, Androidiga telefoni ja tahvelarvutit, Mac®-i ja Windows®-iga sülearvutit või Chromebooki.

Philipsi abirakendus
Philips HCWeSet Manageri rakendusega saate seadistada ja ühendada oma uued kõlarid oma koduse Wi-Fi võrguga ja nautida oma lemmikrakenduste kõrgkvaliteetset heli ja sujuvat taasesitust*. *Enne juhtmevabalt rakendustest muusika edastamist tuleb paigaldada võrguseadistuse rakendus ning nõustuda teenuste ja privaatsustingimustega. *Spotify Connecti abil muusika edastamiseks vajate Spotify Premiumi kontot.

Spotify kaugjuhtimispuldina
Spotify Connectiga saate hõlpsalt sirvida, avastada ja esitada muusikat igast toast, kasutades oma nutiseadet kaugjuhtimispuldina. Otsese Spotify-ühendusega saate esitada muusikat otse pilvest ja samas kasutada oma nutiseadet nii kõnede kui videote tegemiseks või isegi levist välja minna, ilma et muusika katkeks. See säästab ka akut, sest muusikaesituse energiatarve on minimaalne. Kõik tuttavad suurepärased Spotify funktsioonid on olemas, valmisloenditest suurte diskreetimissagedusteni. Kõik, mida vajate uue muusika avastamiseks ja selle parimas vormis kuulamiseks.

Spetsifikatsioonid

200 W

Jah

Jah

45 - 200 Hz

2 Ω

Jah

50/60 Hz

100-240 V

Jah

Jah

Jah

2.2kg

20.5cm

40.1cm

31.6cm

7kg

37.3cm

5.1cm

6.8cm

110cm

2

20,3 cm

205 x 316 x 401 mm

EasyLink

Jah

MP3

Jah

Must

120 W

475 x 355 x 373 mm

Juhtmega ühendatud & juhtmevaba

1

1

2

1

1

1

3.1 kanalid

Dolby Digital,Dolby Pro Logic II

320 W

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.