Bose Solo 5 TV helisüsteem 903794717

Bose Solo 5 TV helisüsteem 903794717

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
279,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Bose® Solo 5 TV helisüsteem koosneb ühest Soundbar kõlarist, mis toob teieni rikkaliku ning selge heli, muutes teie lemmikprogrammide vaatamise veelgi suuremaks naudinguks. Kompaktse suuruse tõttu on kõlarit võimalik paigutada peaaegu kõikjale kodus. Lisaks on süsteemi võimalik juhtmevabalt ühendada oma iPad’i, nutitelefon’i või mõne muu Bluetooth seadmega,

Solo TV 5 helisüsteem suudab luua heli, mida tavalised lameekraan-televiisorid ei suuda - seda kõike vaid ühe kõlari ja juhtmega.

Üksainus kõlar , mis täidab kogu ruumi selge heliga.

Rohkem efekte, muusikat ja dialooge. Selge ja naturaalne heli tänu digitaalsele signaalitöötlusele.

Väga lihtne ülesse panna - ainult üks juhe telerisse muudab seadme paigaldamise kergeks ja kiireks.

Universaalne pult sinu teleri, Bluetooth ühenduste ja muude audio- ja videosüsteemide kontrollimiseks.

Võimalik juhtmevabalt korraga ühenda kuni kaks Bluetooth seadet

Soundbar kõlar mahutub kenasti nii teie teleri ette kui ka saab kinnitada seinale.

Kinnitused ei kuulu komplekti. Kasutamiseks sobivad järgnevad kinnitused: WB120.

Spetsifikatsioonid

Not supported

Black

1

Wired & Wireless

1

Jah

Jah

2.0channels

Ei

Ei

6.35kg

7cm

8.6cm

54.8cm

AC,Coaxial,Optical

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.