SAMSUNG Smart/FHD 32" 1920x1080 Wireless LAN Tizen Colour Titanium 890461151

SAMSUNG Smart/FHD 32" 1920x1080 Wireless LAN Tizen Colour Titanium 890461151

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
329 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samsung UE32M5522. Ekraani diagonaal: 81,3 cm (32"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame. Nutiteleri funktsioon. Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: PQI (Picture Quality Index) 600, Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-T. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 5,5 kg. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Analoog ja digitaal

DVB-C,DVB-T

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

1

Jah

Ei

LED

Lame

Full HD

16:9

PQI (Picture Quality Index) 600

1080p

1920 x 1080 (HD 1080)

Mega kontrast

80 cm

32

1920 x 1080

Jah

Jah

Jah

Jah

1

Jah

1

1

Jah

1

1.3

3

1

2

41 W

65 W

50/60 Hz

220 - 240 V

60 kWh

A

Must

4

Jah

Jah

Ei

Samsung Wide Color Enhancer

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

73.04cm

20.75cm

48.77cm

6.2kg

5.5kg

43.37cm

5.51cm

73.04cm

11.5cm

Karp

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

27

Jah

Jah

Jah

Vahelduvvool, LAN (RJ-45)

Jah

Jah

TM1240A

Jah

Jah

Jah

Jah

2

20 W

DTS

Samsung Multiroom Link

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.