32" Full HD Smart LED-teler Sony, KDL32WE615 904100317

32" Full HD Smart LED-teler Sony, KDL32WE615 904100317 Sony

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
329 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sony KDL-32WE615. Ekraani diagonaal: 81,3 cm (32"), Ekraani resolutsioon: 1366 x 768 pikslit, HD tüüp: HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame, LED tagantvalguse tüüp: Edge-LED. Nutiteleri funktsioon. Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: Motionflow XR 400 Hz. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-CI+,DVB-S2,DVB-T HD,DVB-T2. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 5,8 kg. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

HD

Ei

LED

Lame

Motionflow XR 400 Hz

Edge-LED

1366 х 768

80 cm

32

1366 x 768

Jah

2

Jah

Jah

1

1

1

1

2

Digitaalne

DVB-C,DVB-CI+,DVB-S2,DVB-T HD,DVB-T2

Jah

Jah

Jah

Jah

Opera

Jah

Jah

15.6cm

Jah

RMT-TX300E

Jah

2

10 W

Jah

Jah

MP3,WAV,WMA

Jah

Jah

AVCHD,AVI,MKV,MP4,MPEG1,MPEG2-PS,MPEG2-TS,WEBM,WMV9,XVID

JPG

HEVC

Sony Dynamic Contrast Enhancer,Sony X-Reality PRO

Jah

Jah

1000 lehekülge

Jah

Jah

NetFlix,YouTube,maxdome

Opera TV Store

Jah

Jah

Jah

Jah

41 W

0,5 W

74 W

60 kWh

A

Jah

100 x 200 mm

73.1cm

18.7cm

49cm

6.2kg

5.8kg

44.2cm

7cm

73.1cm

Jah

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.