40" Full HD LED LCD televiisor FINLUX 40-FWB-4121, Valge 890767074

40" Full HD LED LCD televiisor FINLUX 40-FWB-4121, Valge 890767074

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
329 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

40 " VALGE LED LCD-televiisor
FULL HD,
300Hz FMX,
USB REC,
DVB-T DVB-T, DVB-T DVB-T2

Tehnilised andmed
Ekraan
Eraldusvõime: Full HD (1920 x 1080)
Heledus: 300cd / m2
Vastusaeg: 8ms
Kontrast: 4000: 1
Värskendussagedus: 300 Hz FMX

TV vastuvõtja
hübriidi Tuner
Antenn HD DVB-T2 (ka DVB-T)
Kaabel HD MPEG4 (kaabel ja kaabel HD)
Omadused
USB Rec PVR - salvestamine välisele kõvakettale

Ühendused
2xHDMI
1xUSB
VGA
SCART
Optiline väljund
3,5 mm kõrvaklappide ühenduspesa
CI +
Ethernet

mõõdud
Jalaga: (Laius, kõrgus, sügavus) 923 mm x 590 mm x 226 mm, kaal 8 kg
Jalgeta: (Laius, kõrgus, sügavus) 923 mm x 548 mm x 60/90 mm, kaal 7,1 kg
VESA: 200x200 (mm)

Energiakulu
Energiaklass: A +
ELi keskmine tarbimine: 48W
220-240 V 50 Hz. 75W

Spetsifikatsioonid

9.5 kg

A+

40

200_x_200

1

LED

1920 x 1080

2

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.