43" Full HD LED LCD-teler, JVC, LT-43VF52M 903802008

43" Full HD LED LCD-teler, JVC, LT-43VF52M 903802008 Jvc

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
269 €
399 €
Säästad 130 €
-33%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

FullHD paneel
FullHD(1920x1080) 60 Hz kaadrisagedusega teler pakub puhast ja selget pilti ning ilusaid ja erksaid värve, lisaks suurepärast kontrastsust ja heledust nii valges kui hämaras. See ekraaniresolutsioon sobib ideaalselt tavaliste telekanalite vaatamiseks.

Sisseehitatud digituunerid
JVC teleritel on sisse ehitatud DVB-T, DVB-C ja DVB-S tuunerid. DVB-T tuuner võimaldab vaadata üle õhu levivaid tasuta ja tasulisi telekanaleid. DVB-C tuuneri abil saab jälgida kaabeltelevisiooni kanaleid. DVB-S tuuner võimaldab ühendada televiisoriga SAT TV antenni, et näha satelliittelevisiooni.

Smart TV
Tänu Smart TV-le on Interneti võimaluste kasutamine muutunud eriti lihtsaks. Ühendage teler Wi-Fi või kaabliga internetti ning laadige omale sobivad rakendused alla. Smart TV-ga on lihtne surfata internetis, vaadata Youtube’ist videoid ning palju muud.

USB pleier
Ühendage teleri USB pessa mälupulk või väline kõvaketas ning nautige oma lemmikfilme, kuulake muusikat või vaadake fotosid otse välismälust. JVC telerid toetavad mitmeid erinevaid video-, muusika- ja pildivorminguid.

Spetsifikatsioonid

must

2 tk

A+

CI+

Jah

DVB-T/T2/ DVB-C/ DVB-S

Jah

Jah

1 tk

Jah

2 x 8 W

43.0 ”

13.0 kg

300

4000:1

1920 x 1080

8 ms

LED LCD

Jah

Jah

3

Jah

Jah

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.