50" UHD LED LCD-teler TCL 50DP660 890600192

50" UHD LED LCD-teler TCL 50DP660 890600192 TCL

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
397 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

TCL 50DP660. Ekraani diagonaal: 127 cm (50"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame. Nutiteleri funktsioon. Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: PPI (Picture Performance Index) 1500, Ekraani heledus: 300 cd/m², Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S2,DVB-T2. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 12,5 kg. Toote värv: Hõbe

Spetsifikatsioonid

3

Jah

Jah

1

T-link

Ei

1

1

2.0a

Jah

Jah

3.0

Jah

F, IEC

1.3

Ei

1

1

111.3cm

26.9cm

69.9cm

12.7kg

12.5kg

64.7cm

7.2cm

111.3cm

Vahelduvvool

Jah

RC802N1

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

200 x 200 mm

Jah

Jah

7

Jah

1,5

NetFlix,YouTube

16 GB

Google Play Store

Android

Jah

0,41 W

50 Hz

93 W

105 W

220 - 240 V

136 kWh

A

13.1cm

Karp

Jah

4K Ultra HD

Ei

LED

Lame

16:9

300 cd/m²

PPI (Picture Performance Index) 1500

2160p

3840 x 2160

126 cm

Mega kontrast

10 bitti

Jah

50

3840 x 2160

Jah

Jah

Jah

AVI,H.264,H.265,MKV,MP4,MPEG2,MPG,TS,WEBM,WMV

MP3,WMA

Thomson Pure Image Ultra HD

Jah

4

Jah

Analoog ja digitaal

NTSC,PAL,SECAM

DVB-C,DVB-S2,DVB-T2

Jah

Jah

A2DP,HID

Jah

Jah

Jah

Jah

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Mäng, Sport

Jah

Jah

8 päev(a)

Jah

29

ALB, Bulgarian, Croatian, Tšehhi keel, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Hispaania, Estonian, Soome, Prantsuse keel, Kreeka keel, Ungari keel, Itaalia, LAT, Latvian, MAC, Norra, Poola, Portugali, Rumm, Vene keel, SER, Slovak, Sloveenia keel, Rootsi, Tür

Jah

Jah

75 protsenti

Hg (elavhõbe)

Hõbe

Jah

16 W

2

32 W

DTS Premium Sound,Dolby Digital Plus

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.