50" UHD LED LCD-teler TCL 50DP660 890600192

50" UHD LED LCD-teler TCL 50DP660 890600192 TCL

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
449 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

TCL 50DP660. Ekraani diagonaal: 127 cm (50"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame. Nutiteleri funktsioon. Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: PPI (Picture Performance Index) 1500, Ekraani heledus: 300 cd/m², Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S2,DVB-T2. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 12,5 kg. Toote värv: Hõbe

Spetsifikatsioonid

Mäng, Sport

Jah

Jah

29

Jah

8 päev(a)

Jah

Jah

ALB, Bulgarian, Croatian, Tšehhi keel, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Hispaania, Estonian, Soome, Prantsuse keel, Kreeka keel, Ungari keel, Itaalia, LAT, Latvian, MAC, Norra, Poola, Portugali, Rumm, Vene keel, SER, Slovak, Sloveenia keel, Rootsi, Tür

Jah

200 x 200 mm

Jah

Jah

3

1

1

Jah

Jah

Ei

1

1.3

Jah

Jah

Jah

2.0a

F, IEC

T-link

3.0

Ei

1

1

93 W

0,41 W

105 W

50 Hz

220 - 240 V

136 kWh

A

Jah

111.3cm

26.9cm

69.9cm

12.7kg

12.5kg

64.7cm

7.2cm

111.3cm

Jah

RC802N1

Vahelduvvool

Jah

Jah

Jah

13.1cm

Karp

4K Ultra HD

Ei

LED

Lame

16:9

300 cd/m²

PPI (Picture Performance Index) 1500

2160p

Mega kontrast

3840 x 2160

10 bitti

126 cm

Jah

50

3840 x 2160

Analoog ja digitaal

DVB-C,DVB-S2,DVB-T2

NTSC,PAL,SECAM

Jah

Jah

Jah

NetFlix,YouTube

1,5

7

16 GB

Google Play Store

Android

Jah

Jah

Jah

Jah

A2DP,HID

Jah

Jah

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Jah

Jah

AVI,H.264,H.265,MKV,MP4,MPEG2,MPG,TS,WEBM,WMV

MP3,WMA

Jah

Thomson Pure Image Ultra HD

Jah

Jah

4

75 protsenti

Hg (elavhõbe)

Hõbe

Jah

32 W

2

16 W

DTS Premium Sound,Dolby Digital Plus

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.