55" Ultra HD LED LCD TELEVIISOR LG 55UM7400 890806225

55" Ultra HD LED LCD TELEVIISOR LG 55UM7400 890806225 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
659 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

LG 55UM7400. Ekraani diagonaal: 139,7 cm (55"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: Direct-LED, IPS, Ekraani kuju: Lame. Nutiteleri funktsioon. Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: PMI (Picture Mastering Index) 1600, Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 14,7 kg. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Jah

Jah

LG Content Store

Web OS

Jah

Ei

1

1

3

1

Jah

Jah

2.0

Jah

1

2

F, IEC

SimpLink

Ei

2

Jah

Jah

5.0

Jah

Jah

802.11a,802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n),Wi-Fi 5 (802.11ac)

Jah

300 x 300 mm

Jah

8 päev(a)

Jah

Jah

36

Must

Clear Voice III

Jah

2

20 W

Ei

4K Ultra HD

Direct-LED, IPS

PMI (Picture Mastering Index) 1600

Lame

16:9

55

3840 x 2160

20.7cm

Karp

Digitaalne

DVB-C,DVB-S,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2

0,5 W

114 W

158 kWh

A

124.4cm

26cm

79.1cm

15.6kg

14.7kg

72.6cm

8.71cm

124.4cm

Jah

Jah

Vahelduvvool

2

Jah

AAA

Jah

AC4

4

Jah

Jah

Jah

2000 lehekülge

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.