55" Ultra HD LED LCD televiisor LG 55UM7100PLB + Slimline soundbar Denon DHT-S316 903802134

55" Ultra HD LED LCD televiisor LG 55UM7100PLB + Slimline soundbar Denon DHT-S316 903802134 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
619,95 €
Kaasa kingitus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Dolby Digitali ja DTS dekoodriga, Bluetoothi, HDMI, juhtmeta bassikõlariga ja kaugjuhtimispuldiga kodukinokõlar. Eriti õhuke disain lubab paigaldada kõlari seinale ja suuremate teleekraanide alla

●   Juhtmevaba subwoofer
●   Bluetooth ühendus - striimi nutiseadmetest muusikat
●   HDMI koos ARC-ga
●   Optiline helisisend
●   3.5mm AUX sisend
●   3 helirežiimi
●   Dolby Digital ja DTS dekoodrid

Soundbari mõõtmed: 90 x 8.2 x 5.5 cm, kaal 1.8 kg
Subwooferi mõõtmed: 17.1 x 31.2 x 34.1 cm, kaal 5.2 kg

Spetsifikatsioonid

1

Jah

Direct

Jah

Digitaalheli optiline väljund

Simplink

1

16:9

55

1

Jah - S2

1

1

1600 PMI

3840x2160_4K_UHD

Jah

Direct LED

Jah

+

LED LCD

Jah

10W + 10W

10W + 10W

DVB-T

300x300

2

1

13.2 kg

13.2

KILOGRAM

78.7 cm

23.1 cm

0.0 cm

138.8 cm

802.11ac

LED_LCD

1

A+

3

55

55.0 ”

UHD 3840 x 2160

3840 х 2160

webOS

Jah

+

2

1

Jah

Kaasa kingitus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.