58'' Ultra HD LED LCD SAPHI smart televiisor Philips, 58PUS6203/12 890586774

58'' Ultra HD LED LCD SAPHI smart televiisor Philips, 58PUS6203/12 890586774 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
429 €
499 €
Säästad 70,00 €
-14%
Allahindlus kehtib 05.09.2019 - 30.09.2019



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Naudi 4K UHD pildikvaliteeti Smart TV-s, mida on üllatavalt lihtne kasutada. Pixel Precise Ultra HD tagab terava pildi tõrgeteta esitamise. SAPHI võimaldab lemmiksisule juurde pääseda: Netflixiga veedetud õhtu on vaid nupuvajutuse kaugusel.

Spetsifikatsioonid

3

Ei

1

1

Jah

Jah

Jah

Jah

1

1

EasyLink

Ei

1

2

130.21cm

24.131cm

78.19cm

15.4kg

15.2kg

75.95cm

8.98cm

130.21cm

Jah

300 x 200 mm

Jah

Jah

Jah

Jah

77.8cm

1425 x 160 x 880 mm

Jah

2

Jah

Jah

16cm

Vahelduvvool

Jah

Jah

2

Jah

Jah

AAA

4K Ultra HD

Ei

LED

Lame

16:9

2160p

146 cm

58

3840 x 2160

50 - 60 Hz

78 W

0,3 W

0,3 W

220 - 240 V

114 kWh

A+

Analoog ja digitaal

NTSC,PAL,SECAM

DVB-C,DVB-S,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2,DVB-T2 HD

Jah

Jah

AVC,AVI,H.264,H.265,HEVC,MKV,MPEG1,MPEG2,MPEG4,VC-1,VP9,WMV9

AAC,MP3,WAV,WMA,WMA-PRO

BMP,GIF,JPEG,PNG

AAS,SMI,SRT,SUB,TXT

Philips Pixel Precise Ultra HD

Jah

4

1000 lehekülge

Jah

8 päev(a)

Jah

Jah

5 - 35 °C

Jah

Pb (plii)

Must

2

16 W

Jah

DTS

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.