65" UHD OLED Teler Panasonic TX-65FZ950E 890584414

65" UHD OLED Teler Panasonic TX-65FZ950E 890584414 Panasonic

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
3099 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Panasonic TX-65FZ950E. Ekraani diagonaal: 165,1 cm (65"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: OLED-ekraan, Ekraani kuju: Lame. Nutiteleri funktsioon. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 27 kg. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

4K Ultra HD

OLED-ekraan

Ultrakontrastne

Lame

164 cm

65

3840 x 2160

Jah

Jah

4

Jah

Jah

SD

Jah

3GPP,AVI,FLV,HEVC,M4V,MKV,MP4,PS,TS,VOB,VRO,WMV

AAC,FLAC,MP3,WAV,WMA-PRO

JPEG

2000 lehekülge

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

400 x 400 mm

0,3 W

526 W

158 W

0,5 W

50 - 60 Hz

220-240 V

219 kWh

A

31.5cm

Karp

Analoog ja digitaal

Jah

Jah

DVB-C,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2

1

Jah

4

1

1

Jah

1.3

1

2

Kino, Dünaamiline, Mäng, Normaalne, Foto, Sport, True Cinema

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

27

Jah

DMP,DMR,DMS,DTCP-IP

144.9cm

33cm

90.9cm

36kg

27kg

83.7cm

6.2cm

144.9cm

Jah

Must

Muusika, Speech, Sport, Standard

Jah

2

40 W

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.