65" 4K Ultra HD LED Android™televiisor PHILIPS 65PUS8545/12 904102376

65" 4K Ultra HD LED Android™televiisor PHILIPS 65PUS8545/12 904102376 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
839 €
939 €
Säästad 100 €
-11%
ElektroonikALE Back to school



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

BMP,GIF,HEIF,JPEG,PNG

Jah

Jah

Jah

Dolby Vision,High Dynamic Range 10+ (HDR10 Plus),Hybrid Log-Gamma (HLG)

Jah

4

Jah

Jah

SMI,SRT,SUB,TXT

MPEG2,MPEG4

HEVC,MPEG1,MPEG4,VP9,WMV9

AAC,MP3,WAV,WMA,WMA-PRO

1000 lehekülge

145.93cm

26.94cm

91.13cm

29.2kg

26.6kg

84.13cm

8.64cm

145.93cm

Karp

Vahelduvvool

Jah

Jah

Jah

17cm

Jah

Jah

Jah

8 päev(a)

Jah

Jah

Jah

400 x 200 mm

Jah

Hõbe

Jah

2

20 W

Dolby Atmos

5

Jah

ElektroonikALE, Back to school

LED

Lame

16:9

PPI (Picture Performance Index) 2100

164 cm

60 Hz

4K Ultra HD

65

3840 x 2160

1

4

1

Jah

Jah

1

Jah

1

2

PAL,SECAM

Analoog ja digitaal

DVB-C,DVB-S,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2,DVB-T2 HD

Jah

9

Jah

NetFlix,YouTube

Android

Jah

Jah

Jah

4.2

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

0,3 W

115 W

50/60 Hz

A+++ kuni D

220 - 240 V

168 kWh

A+

Jah

5 - 35 °C

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.