65" Ultra HD LED LCD televiisor Finlux, 65-FUC-8021 903801606

65" Ultra HD LED LCD televiisor Finlux, 65-FUC-8021 903801606

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
799 €
1199 €
Säästad 400 €
-33%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sisseehitatud WiFi-ühendusega 65-tolline 4K UHD nutiteler. 1200Hz Finluxi liikumiskiirus (FMR) tagab tipptasemel liikumistäpsuse. Teleri ühendamisel võrguga pääsete juurde kõige populaarsematele voogesituse- ja sotsiaalmeediateenustele (sh Netflix, Youtube, Facebook ja Twitter). Avatud veebibrauser võimaldab veebilehti tasuta vaadata. USB-port võimaldab teil vaadata mälupulgale üle kantud videoid ja pilte. Telesaadete salvestamiseks saate teleriga ühendada ka välise kõvaketta. Samuti saate näiteks Miracast Mirroringuga oma telefonist või tahvelarvutist sisu juhtmevabalt voogesitada. Finlux Smart Centeri rakenduse abil saate oma telerit nutitelefoni või tahvelarvuti abil juhtida. Mitmekülgne ühenduvus: 4X HDMI, 3x USB, 1x VGA, Bluetooth, A + energiatõhusus.
Omadused:
Mudel 65-FUC-8021
Ekraani suurus (toll) 65
Tüüp- Smart TV
Komplekti kuuluvad lisad Kaugjuhtimispult, jalg, kasutusjuhend
Energia A +
Kõrgus (cm) 89,9
Laius (cm) 145,9
Sügavus (cm) 34,3
Värv Must
Muud omadused:
- 1200Hz fmx
- WiFi
- usb rec
- bluetooth
- dtssound
- hbbtv
- dvb
- dvb-c
- dvb-t2 / s2
- ci +
- 4x hdmi
- 3x usb
- 1x vga
- Netflix
- youtube
- veebibrauser
- kaabel hdready
- antenn
- hdr10
- A+

Spetsifikatsioonid

must

A+

CI+

1

Jah

DVB-T, DVB-C, DVB-T2/S2

65

2 x 12 W

Jah

3

13.31 kg

LED

3840 x 2160

LED LCD

Jah

1

4

3 tk

jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.