65" Ultra HD LED LCD-teler Philips, 65PUS6703/12 890662488

65" Ultra HD LED LCD-teler Philips, 65PUS6703/12 890662488 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
774 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Philips 6700 series 65PUS6703/12. Ekraani diagonaal: 165,1 cm (65"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame. Nutiteleri funktsioon. Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-S2,DVB-T,DVB-T2,DVB-T2 HD,ISDB-C,ISDB-S. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 24,5 kg. Toote värv: Hõbe

Spetsifikatsioonid

4K Ultra HD

Ei

LED

Lame

16:9

164 cm

16:9

3840 x 2160

2160p

65

3840 x 2160

Analoog ja digitaal

NTSC,PAL,SECAM

DVB-S2,DVB-T,DVB-T2,DVB-T2 HD,ISDB-C,ISDB-S

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

400 x 200 mm

Jah

4

AVI,HEVC,MKV,MPEG1,MPEG2,MPEG4,VC-1,VP9,WMV9

AAC,MP3,WAV,WMA,WMA-PRO

BMP,GIF,JPEG,PNG,PNS

SMI,SRT,SUB,SUP,TXT

1000 lehekülge

0,3 W

0,3 W

104 W

152 kWh

A+

5 - 35 °C

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

YouTube

Jah

Jah

3

1

1

Jah

Jah

1

Jah

Ei

1

146.23cm

29.57cm

88.41cm

25.1kg

24.5kg

85.23cm

7.141cm

146.23cm

Jah

Jah

8 päev(a)

Jah

Automaatne uuenduste viisard, Võrk, USB

18.5cm

Jah

81.8cm

2

65 protsenti

Jah

Hõbe

Jah

20 W

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.