65" Ultra HD LED LCD televiisor Samsung UE65RU7172UXXH + Soundbar SAMSUNG HW-R550 2.1 904100545

65" Ultra HD LED LCD televiisor Samsung UE65RU7172UXXH + Soundbar SAMSUNG HW-R550 2.1 904100545 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
829 €
Kaasa kingitus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

  • 65" SMART 4K UHD-teler* UltraHD (3840 x 2160 px), PQI 1400* HDR 10+, HLG, UHD Dimming* Smart TV (TizenOS 5.0), Wi-Fi, Bluetooth* Heli – 2.0 kõlarid (20 W)* Digituuner DVB-T2/C/S2, 3 x HDMI, 2 x USB, CI+* Sobib seinakinnitus – VESA 200 x 200 mm (ei kuulu komplekti)
  • Spetsifikatsioonid

    No

    1

    Jah

    EDGE LED

    Digitaalheli optiline väljund

    1

    1

    DVB-T2/C

    16:9

    65

    1

    1

    1400 PQI

    3840x2160_4K_UHD

    Ei

    Jah

    Edge LED

    +

    LED LCD

    Jah

    20W

    Dolby Digital Plus

    DVB-T2/C

    400_X_400

    2

    must

    25.5 kg

    KILOGRAM

    1.601 cm

    91.73 cm

    31.28 cm

    145.75 cm

    163.9 cm

    Teletext

    Eco sensor

    169

    Yes

    LED_LCD

    1

    A+

    No

    3840 х 2160

    Mega Contrast

    Tizen

    Jah

    3

    2

    1

    Ei

    Kaasa kingitus

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

      Tagastamine

      Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

      Küsimused ja vastused

      Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

      Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

      Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

      Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

      Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

      Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

      Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

      Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

       

      Kuidas saab osta järelmaksuga?

      Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

      Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

      Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

      Unustasid veebikaubamaja salasõna?

      Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

      Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

      Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.