32" HD LED LCD televiisor LG 32LK510BPLD.AEE 890505727

32" HD LED LCD televiisor LG 32LK510BPLD.AEE 890505727 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
159 €
169 €
Säästad 10,00 €
-6%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

LG 32LK510BPLD. Ekraani diagonaal: 81,3 cm (32"), Ekraani resolutsioon: 1366 x 768 pikslit, HD tüüp: WXGA, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame, LED tagantvalguse tüüp: Direct-LED, Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: TruMotion 50 Hz, Loomulik kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S2,DVB-T2. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

S Band,UHF,VHF

Analoog ja digitaal

PAL,SECAM

DVB-C,DVB-S2,DVB-T2

Ei

Ei

50 - 60 Hz

Jah

31 W

0,5 W

100 - 240 V

43 kWh

A+

0 - 40 °C

1

Jah

2

Ei

1

Jah

1

2

1.3

Ei

1

Jah

8 päev(a)

Jah

36

Jah

Jah

200 x 200 mm

Must

WXGA

LED

Lame

16:9

Direct-LED

TruMotion 50 Hz

1366 х 768

80 cm

32

1366 x 768

Ei

Jah

Ei

Ei

73.9cm

16.8cm

47.2cm

4.9kg

44.1cm

7.46cm

73.9cm

-20 - 60 °C

0 - 80 protsenti

0 - 85 protsenti

Ei

Jah

Jah

14.2cm

Jah

Jah

Karp

2

10 W

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.