LG 43LK5100PLA 43" Full HD Must LED teler 890463443

LG 43LK5100PLA 43" Full HD Must LED teler 890463443 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
251 €
Uus Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

LG 43LK5100PLA. Ekraani diagonaal: 109,2 cm (43"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame, LED tagantvalguse tüüp: Direct-LED, Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: TruMotion 50 Hz, Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S2,DVB-T2. Kaal: 7,8 kg. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Full HD

Ei

LED

Lame

16:9

TruMotion 50 Hz

Direct-LED

1080p

1920 x 1080 (HD 1080)

108 cm

Jah

43

1920 x 1080

Jah

Jah

200 x 200 mm

Ei

Jah

8 päev(a)

Jah

36

0,5 W

42 W

50/60 Hz

Jah

100 - 240 V

58 kWh

A+

0 - 40 °C

-20 - 60 °C

0 - 80 protsenti

0 - 85 protsenti

15.2cm

Karp

Uus

Analoog ja digitaal

PAL,SECAM

DVB-C,DVB-S2,DVB-T2

Ei

Ei

Ei

2

Jah

1

1.3

1

Jah

1

2

Ei

1

97.6cm

21.8cm

62.8cm

8.1kg

7.8kg

58.3cm

7cm

97.6cm

Jah

Jah

Vahelduvvool

Jah

Jah

Jah

Must

Jah

2

10 W

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.