LG 49UK6300PLB 49" 4K Ultra HD Nutiteleri funktsioon WiFi Hall LED teler 890486322

LG 49UK6300PLB 49" 4K Ultra HD Nutiteleri funktsioon WiFi Hall LED teler 890486322

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
402 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

LG 49UK6300PLB. Ekraani diagonaal: 124,5 cm (49"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame, LED tagantvalguse tüüp: Direct-LED BLU. Nutiteleri funktsioon. Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: TruMotion 100 Hz. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S2,DVB-T2. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 11,1 kg. Toote värv: Hall

Spetsifikatsioonid

Ei

Lame

4K Ultra HD

LED

TruMotion 100 Hz

Direct-LED BLU

3840 x 2160

123 cm

2160p

Jah

49

3840 x 2160

Jah

300 x 300 mm

Jah

0,5 W

85 W

50/60 Hz

100 - 240 V

118 kWh

A

Jah

LG Content Store

Web OS

Jah

15.8cm

Jah

8 päev(a)

Jah

36

4

Jah

Analoog ja digitaal

DVB-C,DVB-S2,DVB-T2

Jah

4.2

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

1

1

Jah

1

3

2

1

SimpLink

Jah

2

111cm

23.1cm

70.9cm

11.3kg

11.1kg

65cm

8.1cm

111cm

Jah

Jah

Hall

20 W

DTS

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.