LG 65SK8100PLA 65" 4K Ultra HD Nutiteleri funktsioon WiFi Hall LED teler 890452536

LG 65SK8100PLA 65" 4K Ultra HD Nutiteleri funktsioon WiFi Hall LED teler 890452536 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1249 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

LG 65SK8100PLA. Ekraani diagonaal: 165,1 cm (65"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame, LED tagantvalguse tüüp: Edge-LED. Nutiteleri funktsioon. Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: TruMotion 50 Hz, Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 24,5 kg. Toote värv: Hall

Spetsifikatsioonid

4K Ultra HD

Ei

LED

Lame

16:9

TruMotion 50 Hz

Edge-LED

10 bitti

4:3, 16:9, Automaatne

1080p,2160p

1920 x 1080 (HD 1080),3840 x 2160

164 cm

50 Hz

Jah

65

3840 x 2160

Analoog ja digitaal

PAL,SECAM

DVB-C,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2

Jah

S Band, UHF, VHF

Jah

Jah

4.2

Jah

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

Jah

Jah

4

HEVC

AAC,AC3,DTS,EAC3,HE-AAC,MP2,MP3,PCM,WMA,apt-X

Jah

Jah

121 W

0,5 W

50/60 Hz

Jah

100 - 240 V

168 kWh

A+

19cm

Karp

Hall

Jah

20 W

DTS

Dolby Atmos

2

Jah

Jah

Jah

4.0

2,1

Jah

Amazon Prime Video,NetFlix

Web OS

Jah

Jah

Jah

300 x 300 mm

Jah

4

1

Jah

Jah

Jah

1

1.4

SimpLink

2

1

Jah

Ei

1

3

Jah

8 päev(a)

Jah

36

Jah

Jah

Jah

145.6cm

31.85cm

91.6cm

26.2kg

24.5kg

84.4cm

6.39cm

145.6cm

Jah

Jah

Jah

MR18

Jah

Jah

AA

0 - 40 °C

-20 - 60 °C

0 - 80 protsenti

0 - 85 protsenti

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele väljastuspunkti, Smarteni Logistikakeskusesse
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.