LG 75SK8100 LED teler 190,5 cm (75") 4K Ultra HD Nutiteleri funktsioon WiFi Hall 890452534

LG 75SK8100 LED teler 190,5 cm (75") 4K Ultra HD Nutiteleri funktsioon WiFi Hall 890452534 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1839 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

LG 75SK8100. Ekraani diagonaal: 190,5 cm (75"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame, LED tagantvalguse tüüp: Edge-LED. Nutiteleri funktsioon. Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: TruMotion 50 Hz, Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 38,8 kg. Toote värv: Hall

Spetsifikatsioonid

4K Ultra HD

Ei

Lame

LED

16:9

TruMotion 50 Hz

3840 x 2160

Edge-LED

4:3, 16:9, Automaatne

1080p,2160p

50 Hz

10 bitti

189 cm

Jah

75

3840 x 2160

Jah

Jah

36

8 päev(a)

Jah

Jah

Jah

0,5 W

156 W

50/60 Hz

Jah

100 - 240 V

216 kWh

A+

0 - 40 °C

0 - 80 protsenti

-20 - 60 °C

0 - 85 protsenti

Jah

Jah

600 x 400 mm

Jah

168.1cm

35.03cm

104.4cm

41.4kg

38.8kg

97.3cm

6.521cm

168.1cm

Jah

Jah

MR18

Jah

Jah

Jah

AA

Analoog ja digitaal

DVB-C,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2

Jah

PAL,SECAM

S Band, UHF, VHF

Jah

Jah

Jah

2,1

4.0

Amazon Prime Video,NetFlix

Web OS

Jah

Jah

Jah

Jah

4.2

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

4

1

Jah

Jah

1

2

1.4

SimpLink

Jah

1

Jah

Ei

1

3

23.1cm

Karp

4

Jah

Jah

Jah

Jah

AAC,AC3,DTS,EAC3,HE-AAC,MP2,MP3,PCM,WMA,apt-X

HEVC

Hall

2

40 W

Jah

DTS

Dolby Atmos

Jah

20 W

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.