LG OLED65C7V 65" 4K Ultra HD Nutiteleri funktsioon WiFi Hõbe LED teler 890125517

LG OLED65C7V 65" 4K Ultra HD Nutiteleri funktsioon WiFi Hõbe LED teler 890125517

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
2602 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

LG OLED65C7V. Ekraani diagonaal: 165,1 cm (65"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: OLED-ekraan, Ekraani kuju: Lame. Nutiteleri funktsioon. Kuvasuhe: 4:3, 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-CI+,DVB-S2,DVB-T2. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 22,8 kg. Toote värv: Hõbe

Spetsifikatsioonid

3.5

Web OS

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

20.7cm

4

1

1

Jah

1

2

Ei

1

3

Jah

Jah

Jah

2000 lehekülge

300 x 200 mm

Jah

Hõbe

Lame

OLED-ekraan

4K Ultra HD

4:3, 16:9

165 cm

65

3840 x 2160

DVB-C,DVB-CI+,DVB-S2,DVB-T2

0,3 W

50/60 Hz

100 - 240 V

145.3cm

21.7cm

87.3cm

24.7kg

22.8kg

83.3cm

4.66cm

145.3cm

Jah

Jah

DTS-HD

Jah

40 W

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.